Història del Departament d'Infermeria

|Alt imatge central|

El Departament d’Infermeria neix el 17 de maig de 1993 després de l’aprovació del Claustre. S’ubica en la Facultat d'Infermeria i té la infermeria com a única àrea de coneixement.

Des de la seva aprovació i constitució es manifesta com un pilar fonamental en la consolidació de l’ensenyament d’Infermeria en aquesta Universitat.

El Departament té una gran inquietud tant per la formació bàsica com per la post-bàsica dels professionals mitjançant l’oferta de cursos de Màster, de Postgrau i d'extensió universitària amb un caràcter interuniversitari, interdepartamental i interdisciplinar.

Una de les funcions del departament és fomentar i organitzar grups de recerca i treballs d'investigació dins el camp de la Infermeria.